در سالجاری ۱۸ واحد مسکن به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در شهرستان میاندوآب واگذار شد.

رئیس کمیته امداد امام شهرستان میاندوآب در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ با اعلام این خبر گفت: این واحدها هرکدام با متراژ 55 متر مربع و در مجموع با 8 میلیارد و یکصد میلیون ریال از محل منابع دولتی, امدادی و خیرین ساخته و تحویل مددجویان شد.

رسول بخشی از ساخت 8 واحد مسکن مددجویی  دیگر با متراژ 50 متر مربع خبر داد و افزود: این واحدها نیز هر کدام با 450 میلیون ریال هزینه در حال ساخت می باشند که از این مبلغ 150 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی و امدادی و مابقی توسط خیرین و مقدار ناچیزی از سوی خود مددجویان تامین شده است.

وی با اشاره به روند ساخت و ساز این واحدها اظهار کرد: 60 درصد مراحل ساخت عملیاتی شده و با تکمیل شدن در دهه فجر به مددجویان تحویل داده می شود.

بخشی با اظهار اینکه گام های خوبی در راستای مسکن مددجویان برداشته شده است افزود: در حال حاضر 25 درصد از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد  فاقد مسکن هستند که تلاش می کنیم با جذب و تامین اعتبارات مورد نیاز تا 2 سال دیگر مشکل مسکن این مددجویان نیز حل شود و هیچ مددجویی فاقد مسکن نباشد.

رئیس کمیته امداد شهرستان میاندوآب در ادامه صحبتهای خود ضمن تشکر و قدردانی از حمایت های فرماندار, امام جمعه, نماینده مردم این شهرستان در مجلس و خیرین بزرگوار از آنها خواست: همچنان که تا کنون یاریگر کمیته امداد در تامین و رفع مشکل مددجویان و نیازمندان تحت پوشش بودند, از این پس نیز حمایتهای خود را دریغ نکنند.

گفتنی است: در شهرستان میاندوآب 4 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد می باشد.

انتهای پیام/ح

مددجویات تحت پوشش کمیته امداد در میاندوآب صاحب 18 واحد مسکونی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.