نایب‌رئیس بانوان هیأت استان اصفهان گفت: با توجه به منحل شدن تیم ذوب‌آهن، امسال اصفهان با دو تیم شهرداری شاهین‌شهر و هیأت استان اصفهان در رقابت‌های لیگ برتر حضور می‌یابد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اعظم قینانی  اظهار کرد: اوایل آبان ماه امسال رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان آغاز می‌شود و تیم نوجوانان و جوانان سپاهان به نام تیم هیأت استان اصفهان در مسابقات شرکت می‌کند.

وی افزود: با توجه به اینکه تیم ذوب‌آهن منحل شده، امسال اصفهان در این رقابت‌ها دو نماینده خواهد داشت؛ تیم هیأت استان اصفهان و شهرداری شاهین‌شهر نمایندگان این استان در لیگ برتر هستند.

سرمربی تیم هندبال بانوان هیأت استان اصفهان خاطرنشان کرد: شاکله تیم ما همان تیم نوجوانان و جوانان سپاهان است با این کادر فنی که من سرمربی تیم هستم، فاطمه محمدخانی مربی، سیده زیبا حسینی کمک‌مربی و آرزو محمدی سرپرست که همگی با هم همکاری خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: ما با یک مجموعه کاملاً بومی و بازیکنان نوجوان و جوان در رقابت‌ها شرکت می‌کنیم در حالی که تیم‌های مطرح دیگر همچون لارستان، تأسیسات دریایی، نفت و گاز و شاهین‌شهر با داشتن بازیکنان ملی‌پوش و جذب هندبالیست‌های خیلی خوب با قدرت بیشتری وارد می‌شوند.

قینانی اضافه کرد: با شرایطی که داریم چشم‌انداز امسالمان گرفتن سکو نیست اما احتمال اینکه یک پله صعود داشته باشیم، هست.

وی در پایان اذعان داشت: در واقع معقول و منطقی این است که نسبت به سال پیش یک پله بالاتر برویم چراکه معتقدم هر چه گام‌به‌گام پیش برویم ماندگارتریم.

 

انتهای پیام/م

 

رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان اوایل آبان ماه آغاز می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.