سرپرست اداره کل راه آهن یزد از افزایش سه برابری قطار مسیر زاهدان، کرمان، یزد، اصفهان و بالعکس از اول آبان ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ داوودی سرپرست اداره کل راه آهن یزد گفت: با اختصاص ماهیانه ۱۱ رام قطار دیگر به مسیرزاهدان، کرمان، یزد، اصفهان و بالعکس و افزایش آن از ۴ رام به ۱۵ رام در ماه، قطاری که پیش از این هفته‌ای یک بار در این مسیر تردد داشت با توجه به تقاضای بالای مسافرین از ابتدای آبان ماه سال جاری به صورت یک روز در میان در مسیر قرار می‌گیرد.

داودی بابیان اینکه سازمان قطاری با ظرفیت مجموعا ۱۸۰ نفر در نظر گرفته است، افزود: حرکت این قطار ازیزد به سمت زاهدان ساعت ۱۶:۰۰ و ساعت ۵:۱۵ به مقصد زاهدان وساعت ۱۴:۲۰ از یزد به مقصد اصفهان و ساعت ۶:۴۵ صبح فردای آن روز ورود به ایستگاه اصفهان خبرداد.

وی تصریح کرد: با اشاره به افزوده شدن یک واگن خودروبر به این قطار، در صورت استقبال خوب مسافران با ضریب اشغال بالا، تثبیت واگن حمل خودرو در این مسیر تضمین خواهد شد.

سرپرست اداره کل راه آهن یزدگفت: با عنایت به حرکت قطار مذکور و با وجود قطار اصفهان، بندرعباس وبالعکس بصورت یک روز درمیان، مسافرین  در طول مسیر مشترک این دومحور می‌توانند بصورت روزانه قطار را برای سفر خود انتخاب کنند.

انتهای پیام/ ا

افزایش سه برابری قطار مسافربری از اول آبانماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.