معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: تجهیز و زیباسازی نمازخانه‌های مدارس استان کرمانشاه با جدیت انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛موسوی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از تهیه و تدارک چهار هزار متر فرش سجاده‌ای برای توزیع بین مدارس استان کرمانشاه خبر داد و گفت : دو هزار متر از این فرش ها آماده توزیع بین 36 مدرسه در سطح استان است و باقیمانده آن نیز در آینده‎ای نزدیک تهیه و توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال برای تهیه این چهار هزار متر فرش سجاده‌ای 260 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است، گفت: همه توان ستاد اقامه نماز در راستای اقامه نماز جماعت در مدارس است و باید از هر ظرفیتی برای اقامه نماز استفاده کرد و برای ترویج فرهنگ نماز همدلی خوبی بین مسوولان وجود دارد.

موسوی با اشاره به اینکه اقامه نماز جماعت در تمامی مدارسی که در هنگام اذان ظهر فعالیت دارند برپا می‎شود، گفت: برای اقامه نماز جماعت و آموزش نماز 527 روحانی با آموزش‎ و پرورش استان کرمانشاه همکاری دارند.

وی افزود: علاوه بر این تعداد روحانی، 685 فرد غیر روحانی نیز در مدارس استان برپایی اقامه نماز جماعت در مدارس را بر عهده دارند.

 

انتهای پیام/ز

527 روحانی با آموزش‎ و پرورش استان کرمانشاه همکاری دارند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.