سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: حرکت ناشایست بازیکن سپاهان در مقابل هواداران باعث شد تا شرایط بازی تغییر کند.

آزاد منجیری : حرکت ناشایست سپاهانی ها شرایط  بازی را عوض کردمهدی آزاد منجیری سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره اتقاقات بازی هفته پنجم این تیم در برابر تیم هندبال سپاهان اصفهان گفت: نیمه دوم بازی در حالی که تیم هندبال سپاهان بازی را با اختلاف 9 گل از تیم ما عقب بود اتفاقی رخ داد که جریان بازی را متحول کرد.

او افزود: یکی از بازیکنان سپاهان حرکت زشت و ناشایستی نسبت به هواداران ما انجام داد که باعث شد هواداران  هم عمل متقابلی داشته باشند. این اتفاق و نتیجه بازی باعث شد تا سپاهانی ها تصمیم به ترک زمین بگیرند و بگویند که با این شرایط حاضر نیستند که بازی کنند.

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران ادامه داد: سپاهانی ها در حالی تصمیم به ترک زمین گرفتند که شرایط بازی کاملا عادی بود و این مشکلات به سرعت بر طرف شد. حالا هم معتقدم که باید نتیجه بازی 10 بر صفر اعلام شود.

آزاد منجیری در مورد آرای فدراسیون گفت: به احتمال زیاد تا چند روز آینده آرای فدراسیون اعلام می شود و تکلیف این بازی هم مشخص می شود. 

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران در مورد بازی های آینده این تیم گفت: در این هفته همه تیم ها به غیر از تیم ما و پتروشیمی مارون استراحت می کنند . تیم ما قرار است بازی معوقه هفته نخست را انجام دهد و پس از ان هم باید با تیم ها هپکو اراک و شهرداری کازرون ، دوازدهم و نوزدهم ابان بازی کنیم تا بازی هایمان به پایان برسد.

انتهای پیام /

اظهارات سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار