سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: شرایط مالی باشگاه اجازه جذب بازیکن خارجی را به ما نمی دهد و شرایط حضور ملی پوشان هم در تیم مهیا نشد.

آزاد منجیری : شرایط مالی اجازه جذب بازیکنان خارجی را نمی دهد / اگر تمرینات بیشتری داشتیم عنوان بهتری کسب می کردیممهدی آزاد منجیری سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص عملکرد تیمش در رقابت های جام باشگاه های هندبال جهان گفت: بازی نخست ما با تیم واردار مقدونیه قهرمان هندبال اروپا بود. بازیکنان ما در آن بازی همگی خوب بازی کردند و در حمله و دفاع عملکرد خوبی نشان دادند اما تجربه و فیزیک بدنی بازیکنان حریف بهتر بود و در آخر آن ها توانستند در مقابل ما به برتری برسند.

او افزود: بازی دوم ما با تیم اسپرانتس تونس قهرمان آفریقا بود. این تیم کارنامه بسیار خوبی دارد و پیش از این توانسته بود به عنوان سومی جهان برسد. این بازی برای ما بسیار مشکل بود زیرا بازیکنان ما به دلیل فشار بالای بازی قبلی شان از لحاظ جسمانی کم آوردند. به هر صورت تیم ما تازه تشکیل شده است و بازیکنان ما خیلی در کنار یکدیگر بازی نکرده اند. همچنین بازی دوم ما بلافاصله پس از دیدار مقابل واردار بود و بیشتر انرزی ما صرف ان بازی شده بود.

آزاد منجیری افزود: ترکیب ما متنوع نبود و به همین دلیل آزادی عمل نداشتیم اما در بازی سوم مسئله متفاوت بود و ما توانستیم مقابل نماینده اقیانوسیه به برتری برسیم و تیم هفتم جهان شویم. استرالیا اگرچه خیلی در هنبدال تیم مشهوری ندارد اما بازیکنان این تیم بیشتر در اروپا بازی می کنند و شرایط خوبی دارند.

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران در پاسخ به این سوال که اگر اردوی بیشتری وجود داشت و تیم چند بازی دوستانه برگزار می کرد شرایط فرق می کرد یا نه عنوان کرد: خوب  به طور حتم اگر این شرایط بود ما در بازی دوم خودمان شکست نمی خوردیم و نتیجه بهتری کسب می کردیم. به هر صورت تیم ما جدید است و یکی دوسال زمان نیاز دارد تا به آمادگی کامل برسد.

او در ادامه و در خصوص پیش بینی اش از جام باشگاه های هندبال آسیا گفت: این رقابت های بسیار متفاوت است. بیشتر تیم ها با بازیکنان ملی شان و 2 ، 3 بازیکن مطرح خارجی به مسابقات می آیند. این مسابقات بسیار حساس است زیرا برنده این رقابت ها می تواند راهی مسابقات قهرمانی جهان شود. به هر صورت ما تمریناتمان را آغاز می کنیم و با برنامه جلو می رویم که بتوانیم 2 ماه دیگر در این مسابقات حضور خوبی داشته باشیم.

آزاد منجیری در مورد میزبانی قطری ها گفت: میزبانی قطری ها آن طور که فکر می کردم نبود. آن ها سالن و شرایط خوبی داشتند اما در برنامه ریزی خوب عمل نکردند.

سرمربی تیم نفت و گار گچساران در پایان و در پاسخ به این سوال که چرا این تیم از بازیکن خارجی و یا ملی پوش بیشتر استفاده نکرد بیان داشت: شرایط مالی باشگاه اجازه نمی دهد که بازیکن خارجی جذب کنیم اما قصد داشتیم چند ملی پوش جذب کنیم ولی با توجه به این که ملی پوشان هم خیلی در این فصل و برای این مسابقات آمادگی نداشتند از این تصمیم منصرف شدیم و با تیم خودمان در این بازی ها حاضر شدیم.

انتهای پیام /

اظهارات سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار