امام جمعه الشتر با تاکید بر لزوم سپرده شدن امورات به جوانان و اعتماد به این قشر از جامعه، گفت: صنعت مونتاژ فقط با ورود جوانان به عرصه‌های مدیریتی کشور از بین خواهد رفت و اقتصاد از وابستگی به کشور‌های بیگانه خارج خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حجت الاسلام والمسلمین موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر با اشاره به دیدار جمعی از نخبگان جوان با رهبر معظم انقلاب، گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید داشتند، پیشترفت کشور بدون پذیرش ذلت و با تکیه بر استقلال امکان پذیر خواهد بود.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی از جمله مهمترین مولفه‌های پیشرفت بدون پذیرش ذلت و رکن اصلی استقلال کشور است.

خطیب جمعه الشتر سرمایه انسانی و اشتغال را ابزار توسعه ذکر کرد و گفت: ما در کشور، نیروی جوان نخبه کم نداریم، اما باید از این ظرفیت نیروی جوان استفاده شود چرا که نوآوری در دانش و اقتصاد لزوما با سپردن کار به جوانان ممکن خواهد بود.

وی توجه به نوآوری و توان داخل را از ملزومات استقلال اقتصادی ذکر کرد و گفت: اگر به صنعت مونتاژ که آفتی برای کشور است، تکیه شود، با کمترین تحریم‌ها اقتصاد فلج خواهد شد.

امام جمعه الشتر با تاکید بر لزوم سپرده شدن امورات به جوانان و اعتماد به این قشر از جامعه، ابراز داشت: صنعت مونتاژ فقط با ورود جوانان به عرصه‌های مدیریتی کشور از بین خواهد رفت و اقتصاد از وابستگی به کشور‌های بیگانه خارج خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه و جهان، سیاستمداران آمریکایی را تحت سلطه این رژیم عنوان و بیان داشت: رژیم صهیونیستی با تکیه بر ثروت توانسته است سردمداران کاخ سفید را تحت سلطه خود داشته باشد و در واقع همه روءسای جمهور آمریکا اجرا کننده سیاست‌های سران رژیم اسرائیل هستند.

خطیب جمعه الشتر افزود: بدون تردید خون‌های به ناحق ریخته شده توسط رژیم صهیونیستی روزی گریبان آنان را خواهد گرفت و سرای ظالمان را نابود خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به آزادی کرکوک اشاره کرد و گفت: بارزانی می‌خواست با ایجاد فتنه‌ای جدید پرچم داعش را از سقوط نجات دهد و نقشه رژیم صهیونیستی را اجرا نماید، اما او فراموش کرده بود که خون هموطنان عراقی کرد با حمایت اسراییل و با سلاح‌های شیمایی بر زمین ریخته شد لذا نقشه او نقش بر آب شد و این نتیجه تکیه بر دیوار سست آمریکا و رژیم اشغالگر قدس است.

انتهای پیام/د

تکیه بر جوانان در مدیریت کشور موجب خروج اقتصاد از وابستگی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.