امام جمعه موقت خرم آباد گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نخبگان جوان و استعداد‌های برتر علمی، علم و قدرت دفاعی را از جمله عناصر اصلی قدرت ملت ایران دانستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  امام جمعه موقت خرم آباد گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نخبگان جوان و استعداد‌های برتر علمی، پیشرفت‌های نظامی و موشکی ایران را در عین تحریم کامل موجب حیرت دشمنان کینه ورز خواندند.

حجت الاسلام متقی نیا در خطبه‌های نماز جمعه امروز خرم آباد در مصلای الغدیر  شهر خرم آباد گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی علم و قدرت دفاعی را از جمله عناصر اصلی قدرت ملت ایران عنوان کردند و افزودند: اقتصاد مقاومتی و اصول آن از عناصر قدرت ایران هستند وباید درجهت کاهش وابستگی و افزایش قدرت درون زای اقتصادی گام برداریم.

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره سالروز اعتراض حضرت امام خمینی (ره) به لایحه کاپیتولاسیون در چهارم آبان ماه ۱۳۴۳ گفت: لایحه ننگین کاپیتولاسیون سند بردگی ملت ایران بود که امام خمینی (ره) با افشاگری، این سند ننگین را پاره کرد و انقلاب اسلامی ایران را از یوغ استکبار خارج کرد.

خطیب جمعه موقت خرم آباد همچنین به فاجعه انسانی در میانمار و یمن اشاره کرد و گفت: سکوت مدعیان حقوق بشر در مقابل فاجعه انسانی در میانمار و یمن پذیرفتنی نیست و کشور‌های اسلامی باید پرچمدار حمایت از مسلمانان مظلوم میانمار باشند.

انتهای پیام/د

سکوت مدعیان حقوق بشر در مقابل فاجعه انسانی میانمار  پذیرفتنی نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.