فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: در استای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ،با هدف افزايش احساس امنيت در بين شهروندان، 21 متهم تحت تعقیب در این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سرهنگ ماشا الله ملائی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با بیان اینکه هدف پلیس ارتقاء امنیت اجتماعی و احساس آرامش در بین شهروندان است گفت: هرچند نیروی انتظامی به عنوان متولی اجرای این طرح است ولی برای موفقیت در اجرای آن به همکاری و مشارکت همه مردم، دستگاه‌ها و سازمان‌ها نیازمندیم.

این مقام انتظامی افزود: در همین راستاطرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ۲۴ ساعت گذشته در سطح شهرستان جیرفت با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، دستگیری متهمان تحت تعقیب، اراذل و اوباش و مزاحمین خیابانی، دستگیری سارقین و کشف اموال مسروقه و متخلفان قوانین راهنمایی و رانندگی اجرا شد.

وی در ادامه افزود: امحاء شیشه دودی ۵۲ دستگاه خودرو متخلف، دستگیری ۲۱ نفر متهم تحت تعقیب، توقیف ۲۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف از مهمترین نتایج این طرح بوده است.

ملائی با اشاره به نقش مهم مشارکت مردم در ثبات امنیت، گفت: هر چه این پیوند قویتر باشد امنیت حاصل از آن ملموس‌تر و پایدار‌تر خواهد بود به طوری که در جوامع امروزی امنیت پایدار را نوعی نعمت اجتماعی می‌پندارند که تمامی حکومت‌ها برای تحقق آن تلاش می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با تأکید بر اجرای طرح‌های مختلف پلیسی به صورت محسوس و نامحسوس در شهرستان افزود: یکی از وظایف پلیس برخورد با بی نظمی و مقابله با هنجارشکنان در جامعه است که پلیس در این راستا مصمم است و با افرادی که باعث بروز نا امنی و ایجاد بی نظمی در جامعه می‌شوند اجازه جولان نخواهد داد.
انتهای پیام/ی

طرح ارتقا امنیت اجتماعی در جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار