۳۳ خانوار مددجوی زیر پوشش کمیته امداد این بابلسر شش ماه نخست امسال از خدمات عمرانی بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، غلامرضا علیپور مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بابلسر گفت: برای ارائه این خدمات عمرانی ۹۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان هزینه شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۷ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه برای سه خانوار زیر پوشش در این شهرستان مسکن خریداری شد، افزود: این واحد‌های مسکونی با هزینه‌ای به ارزش ۶۰ میلیون تومان کمک بلاعوض کمیته امداد، مشارکت خیران و آورده مددجو خریداری شده است.

علیپور با اشاره به ارائه خدمات در بخش مسکن به مددجویان ساکن روستا، گفت: ۷ واحد مسکن مددجویی روستایی در این شهرستان در حال ساخت است و تا پایان امسال تکمیل و به مددجویان تحویل داده می‌شود.

مدیر کمیته امداد بابلسر به برنامه‌های بخش مسکن در نیمه دوم امسال اشاره کرد و افزود: با برنامه ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده با سازمان بسیج سازندگی مقرر شد ۱۵ واحد مسکن مددجویی امسال ساخته و تحویل شود.

علیپور گفت: مردم این شهرستان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره گیری آنی پرداخت #۵*۳*۰۱۱*۸۸۷۷* با تلفن همراه و واردکردن مبلغ مورد نظر خود، در ساخت مسکن مددجویان با این نهاد مشارکت کنند.

انتهای پیام/ع

ارائه خدمات عمرانی به ۳۳ خانوار مددجوی بابلسری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.