۴۱۵ میلیون تومان وام اشتغال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد گلوگاه در هفت‌ماهه امسال پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، محمدرضا یعقوبی مدیر کمیته امداد گلوگاه با اشاره به اینکه وام اشتغال در بخش‌های دامداری، کشاورزی و باغداری، حمل‌ونقل و سایر بخش‌ها پرداخت شد، گفت: کمیته امداد گلوگاه در جذب منابع بانکی و معرفی مددجویان به بانک‌ها توانسته است در مسیر اشتغال مددجویان گام‌های مؤثری بردارد.

وی افزود: پرداخت وام به مددجویان تحت حمایت این شهرستان در هفت‌ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۰ درصد رشد داشته است.

یعقوبی بابیان اینکه کمیته امداد با اجرای طرح‌های اشتغال روحیه امید و خودباوری را در مددجویان ایجاد می‌کند، گفت: بیشترین افراد دریافت‌کننده وام اشتغال، خود مددجو و فرزندان مجرد آن‌ها بوده‌اند.

مدیر کمیته امداد گلوگاه با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای به مددجویان این شهرستان افزود:۲۱۰ نفر از مددجویان در هفت‌ماهه امسال از این دوره‌های آموزشی بهره‌مند شدند.

وی گفت: دوره‌های آموزشی فنی حرفه‌ای در بخش‌های پایدارسازی مشاغل و مهارت‌آموزی مددجویان و درزمینه‌هایی مانند خیاطی، کامپیوتر و گیاهان دارویی باهدف کسب و ارتقاء مهارت برای آن‌ها برگزار شد.

یعقوبی با تقدیر از همراهی مردم نوع‌دوست، خیران و مسئولان گلوگاه گفت: دو هزار و ۷۵۷ نفر در این شهرستان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/آ

۴۱۵ میلیون تومان وام اشتغال به مددجویان پرداخت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار