حجت‌الاسلام نورالله قدرتی، رئیس کل جدید دادگستری در اولین روز کاری با حجت الاسلام و المسلمین عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در این دیدار با تأکید بر اینکه امنیت در نظام دینی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: در نظام دینی، امنیت از آب و نان مهمتر معرفی شده است و باید مسئولان نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

وی افزود: خداوند در حوزه کاری شما، به متولیان دستور داده است که عدالت را رعایت کنند و امانت‌ها را به اهلش بسپارند و این دستور خداوند در این حوزه به خوبی جایگاه والای عدالت را نشان می‌دهد.

امام جمعه قزوین گفت: هم‌افزایی بین مسئولان، راهکار بسیار خوبی برای برطرف کردن آسیب‌های اجتماعی است و خوشبختانه رئیس کل جدید در این حوزه دغدغه و برنامه جدی دارد.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین نور‌الله قدرتی، رئیس کل جدید دادگستری استان قزوین گزارشی از برنامه‌های خود ارائه کرد و افزود: برای برطرف کردن معضلات اجتماعی نیازمند حمایت و کمک نماینده ولی فقیه، ائمه جمعه و همه متولیان فرهنگی هستیم.

انتهای پیام/

 

دیدار رئیس کل جدید دادگستری با امام جمعه قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار