معاون شورای سیاستگذاری کشورگفت: درحدود ۹۰۰ شهر کشورنماز جمعه اقامه می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالعلی ابراهیمی در مراسم معرفی رئیس جدید دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گفت: نباید امکانات و منابع مالی مانع پیشبرد اهداف و رسالت‌های انقلاب و مطالبات رهبری شود.

معاون شورای سیاستگذاری کشور افزود: ائمه جمعه باید همه مسائل مربوط به انقلاب، ارزش‌های دینی و اسلامی و مطالبات رهبری را با جدیت پیگیری کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین هم گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی نماز جمعه را قرارگاه فرهنگی، معنوی، بصیرتی و اخلاقی معرفی کرده‌اند لذا ائمه جمعه به عنوان فرماندهان این قرارگاه رسالت سنگینی برعهده دارند.

عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین نیز گفت: نماز جمعه نیاز به توجه و حمایت از سوی همه ارکان حکومت دارد که بتواند هدایت و نظارت را به درستی انجام دهد و خوشبختانه اینکار با قوت خوبی در سطح کشور انجام می‌شود.

در این مراسم حجت‌الاسلام روح‌اله فاطمی‌نسب به عنوان سرپرست جدید دفتر شورای سیاستگذاری استان معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عابدینی رئیس سابق قدردانی شد.

انتهای پیام/

مراسم معرفی رئیس جدید دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار