مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: برنامه‌های پرورشی در جامعه باید منجر به رفتار‌های قرآنی شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ خدانظردریکوند مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اینکه فرهنگ قرآنی باید در زندگی روزانه ما نفوذ پیدا کند بیان داشت:باید با ارائه برنامه‌های محتوایی در حوزه قرآن، انس با این کتاب انسان ساز را در بین افراد جامعه بویژه دانش آموزان نهادینه کنیم.

وی با اشاره به اینکه حرکت در مسیر آیات قرآنی و روایات دینی ضامن بقای سعادت و آرامش روحی روانی انسان است افزود: قرآن، نماز و عترت باید در همه ابعاد زندگی نمود عینی یابد تا از بروز آسیب‌ها و ناهجاری‌های اجتماعی در جامعه پیشگیری نماییم.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اینکه در حوزه پرورشی باید تنوع برنامه‌ها بسیار باشد، خاطر نشان کرد: برای تربیت دانش آموزانی باورمند و متعهد به انواع مختلف آموزش برنامه‌های دینی و فرهنگی نیاز است که در این زمینه باید با طراحی و تبیین این برنامه‌ها انس با فعالیت‌های قرآنی را در بین دانش آموزان گسترش دهیم.

دریکوند با بیان اینکه باید هویت اسلامی ایرانی را طبق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در جامعه ترویج دهیم، گفت: دانش آموزان باید اصول شهروند اسلامی بودن را آموزش ببینند و با حرکت در این مسیر زمینه توسعه و پیشرفت ایران اسلامی را هموار نمایند.

انتهای پیام/م

برنامه‌های پرورشی در جامعه باید منجر به رفتار‌های قرآنی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.