پیشکسوت تیم استقلال گفت:اینکه نساجی مازندران یک تیم لیگ یکی است نمی تواند بیانگر ضعف این تیم باشد و استقلال نباید فریب این مسئله را بخورد.

صمد مرفاوی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دیدار روز جمعه تیم های استقلال تهران و نساجی مازندران اظهار داشت: بازی های جام حذفی شرایط خاص خود را دارد، یک تیم در صورت شکست از گردونه رقابت ها حذف می شود و این یعنی هیچ تیمی حق اشتباه ندارد. استقلال مقابل نساجی مازندران بازی سختی دارد و اینکه نساجی یک تیم لیگ یکی است نمی تواند بیانگر ضعف این تیم باشد. نساجی اکنون در لیگ دسته اول در جایگاه دوم جدول قرار دارد و تیمی بسیار سخت کوش و قدرتمند است، بنابراین نمی توان استقلال را از حالا برنده این دیدار دانست.

 وی با اشاره به دیدار شب گذشته تیم های پرسپولیس و الهلال عربستان که در مسقط عمان برگزار شد و با حذف نماینده کشورمان همراه بود گفت: پرسپولیس با توجه به شکست 4 بر صفر بازی رفت که در ابوظبی امارات برگزار شد کار بسیار سختی در دیدار برگشت داشت، البته این موضوع که پرسپولیس نمی توانست از امتیاز میزبانی استفاده کند نیز تاثیرگذار بود و اگر بازی شب گذشته در تهران برگزار می شد به طور حتم نتیجه به گونه ی دیگر رقم می خورد.

مرفاوی ادامه داد: اشتباه عجیبی داور عمانی نیز کار را برای شاگردان برانکو سخت کرد و اگر داور به اشتباه برای الهلال پنالتی نمی گرفت، پرسپولیس می توانست نتیجه بهتری کسب کند. ضمن اینکه فراموش نکنیم الهلال تیم دست و پا بسته ای نیست و بازیکنان با تجربه ای در اختیار دارد بنابراین پیروزی برابر این تیم کار آسانی نیست.

 وی در مورد علت ناکامی تیم های ایرانی مقابل نمایندگان کشورهای حاشیه حوزه خلیج فارس در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: دلیل نتیجه نگرفتن تیم های ایرانی این است که ساختار فوتبال ایران در حال حاضر دچار مشکل است، باشگاه های ایرانی در پرداخت بدهی های کلان خود ناتوان هستند و امکانات مناسبی نیز در اختیار ندارند. از لحاظ فنی نیز مربیان و بازیکنان ما نیاز به آموزش بیشتری دارند.

مرفاوی افزود: درست در نقطه مقابل فوتبال ما، تیم های عربی در سال های اخیر پیشرفت خوبی داشته اند، آنها به لحاظ مالی شرایط بسیار بهتری دارند و بازیکنان مطرح و با کیفیتی نیز به خدمت گرفته اند، در این شرایط طبیعی است که تیم های ایرانی برابر تیم های عربی کار دشواری دارند.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره بازگشت مهدی قائدی به تمرینات استقلال پس از حواشی اخیر تصریح کرد: قائدی یک بازیکن جوان است که 18 سال دارد، او باید بداند به تیم بزرگ و پرهوادار استقلال آمده و از این به بعد باید بیشتر از خودش مراقبت کند. البته انسان جایزالخطا است و تاکنون بازیکنان زیادی در فوتبال ما دچار اشتباه شده اند من امیدوارم عوامل باشگاه استقلال از این پس کنترل بیشتری بر رفتار قائدی و سایر بازیکنان تیم داشته باشند تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

مرفاوی با اشاره به مسئله انتخاب دستیاران وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال گفت: من معتقدم در هر تیمی دستیاران باید توسط سرمربی انتخاب شود، در استقلال نیز شفر باید پس از بررسی تمام گزینه ها خودش دستیارانش را انتخاب کند. بیژن طاهری گزینه خوبی بود که به کادرفنی استقلال اضافه شد، او که بازیکن سابق استقلال و تیم ملی بوده است و تجربه مربیگری نیز دارد می تواند در ادامه راه به آبی پوشان کمک کند.

انتهای پیام/

اظهارات مرفاوی درباره دیدار استقلال و نساجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منم
۱۱:۱۴ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
نساجی رو عشقـــــه ...
Iran (Islamic Republic of)
منم
۱۱:۱۴ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
نساجی رو عشقـــــه ...
آخرین اخبار