سرمربی تیم صبای قم گفت: ما می توانیم با شکست تیم استقلال خوزستان، صبای قم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

مرفاوی: استقلال خوزستان را می بریم و در لیگ می مانیم/برهانی بی سر و صدا خداحافظی کردصمد مرفاوی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دیدار روز پنجشنبه تیم های صبای قم و استقلال خوزستان اظهار کرد: تیم ما در حال حاضر در شرایط بسیار حساسی قرار دارد و بازی سختی مقابل تیم استقلال خوزستان داریم، این تیم فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شد و در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نیز نتایج خوبی کسب کرده است اما بازیکنان تیم ما با تمام وجود به مصاف استقلال خوزستان خواهند رفت و ما می توانیم با شکست این تیم، صبای قم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

وی همچنین با اشاره به خداحافظی آرش برهانی از دنیای بازیگری فوتبال گفت: برهانی یکی از بازیکنان خوب و ارزشمند فوتبال ایران بود که گل های موثری را با پیراهن استقلال و تیم ملی کشورمان به ثمر رساند اما به نظر من خیلی بی سر و صدا خداحافظی کرد.

مرفاوی ادامه داد: باید از زحمات بازیکنانی مانند رضا عنایتی، آرش برهانی و هادی عقیلی که از نیروهای ارزشمند فوتبال ما بودند تقدیر و قدردانی شود و نباید آنان را به حال خود رها کنیم، بلکه باید با فراهم کردن امکانات لازم زمینه حضور آنها در عرصه مربیگری را فراهم نماییم.

وی در مورد واگذاری باشگاه صبای قم به بخش خصوصی عنوان کرد: من در جریان واگذاری تیم صبا به بخش خصوصی نیستم و فقط مسایل فنی به من مربوط است، اکنون تنها دغدغه من ریکاوری بازیکنان و آمادگی برای سرنوشت ساز برابر استقلال خوزستان است.

مرفاوی در پایان با تمجید از رضا عنایتی مهاجم تیم صبای قم گفت: در بازی گذشته مقابل نفت تهران مشخص شد که عنایتی مهاجم گلزن و بسیار توانایی است، البته تمام اعضای تیم برای کسب این پیروزی زحمت کشیدند اما عنایتی نقش ویژه ای ایفا کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار