دوره آموزشی آشنایی با مسائل نوجوانان و جوانان و نحوه برنامه ریزی اوقات فراغت در اداره کل تبلیغات اسلامی در حال برگزایست.

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مسائل نوجوانان و جوانانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  محمد عزیزی کارشناس امور اداری و پشتیبانی اداره کل تبلیغات اسلامی از برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مسائل نوجوانان و جوانان و نحوه برنامه ریزی اوقات فراغت به مدت دو روز از چهارشنبه ۲۶ تا پنج شنبه ۲۷ مهرجاری در محل سالن کنفرانس اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان خبر داد.


وی افزود: این دوره آموزشی که با حضور استاد حجت‌الاسلام مهدی عرب پور دبیر ستاد اقامه نماز استان کرمان در حال برگزاریست، در خصوص اوقات فراغت نوجوانان و اهمیت آن مواردی را بیان کرد.


حجت‌الاسلام عرب پور اوقات فراغت را بخش مهمی از زندگی انسانها بر شمرد و افزود: اگر افراد برنامه ای مشخص برای گذراندن مفید اوقات فراغت خود نداشته باشند این بی برنامگی سایر جنبه های زندگی را به طور چشمگیری تحت شعاع خود قرار می دهد و فساد انگیز است.


وی بیان داشت:اوقات فراغت یکی از مسائل مهم نوجوانان و جوانان است که شناخت نیازمندی ها و رفع احتیاجات و برنامه ریزی صحیح برای اوقات فراغتی که آنها در اختیار دارند باعث می‌شود تا خلاقیت ها، نوآوری ها همراه با تفکر سیال نمود خود را نشان دهند. درباره چگونگی گذراندن اوقات فراغت تحقیقات زیادی انجام شده است.


حجت‌الاسلام عرب پور تصریح کرد: ما باید با علم به اینکه جوانان نیاز های زیادی دارند، برای اجتماعی کردن جوانان، امکانات آموزشی، تفریحی را فراهم کرده و شرایط تزریق شادی به جامعه را بوجود آورده؛ چرا که افکار جوانان، مانند اقیانوسی است که باید از آن خوب بهره برداری کنیم و از یاد نبریم که آینده متعلق به جوانان است و تمامی پیشرفت آینده جامعه به آنها بستگی دارد و چنانچه امکانات لازم را برای جوانان مهیا نکنیم، نمی توان انتظار داشت جوانان به جایی برسند که مایه افتخار کشور باشند.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار