فرماندار شهرستان روانسر گفت: برای توسعه، ترقی و تعالی هر چه بیشتر آموزش و پرورش آحاد جامعه باید احساس مسئولیت کنند تا برنامه های آموزشی و پرورشی با کیفیت بهتری اجرا شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛حسین ویس مرادی فرماندار شهرستان روانسرگفت: آموزش های هنرستان کشاورزی باید با نیاز روز منطبق باشد تا دانش آموزان با رغبت و علاقه بیشتری وارد بازار کار شوند در حال حاضر گرایش دانش آموزان به این رشته ها کاهش پیدا کرده و ضرورت دارد با برنامه ریزی صحیح و اصولی آموزش های نوین تدریس شود.


مدیر آموزش و پرورش روانسر نیز با اشاره به این که هم اکنون 10 مدرس رسمی آموزش خانواده با انجمن اولیا و مربیان همکاری می کنند گفت: در سال تحصیلی جاری در 50 مدرسه شهری و روستایی کلاس های آموزش خانواده با موضوع سبک های فرزند پروری، پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، بلوغ و بهداشت خانواده برگزار می شود.


عثمان ویسی یادآور شد: در سال تحصیلی گذشته 65 دوره آموزش خانواده و جلسات تخصصی سخنرانی با شرکت بیش از 3800 نفر از اولیا دانش آموزان درمدارس این شهرستان برگزار شده است.


وی افزود: با برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان 120 واحد آموزشی که دارای شرایط تشکیل انجمن را دارند بیش از 730 نفر از اولیا و مربیان مدارس از اعضای اصلی انجمن مدرسه هستند.

 

انتهای پیام/ز

بیش از 730 نفر از اولیا و مربیان مدارس از اعضای اصلی انجمن مدرسه هستند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.