احداث مرکز تشخیص و غربالگری سرطان در ایلام

​رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از احداث مرکز تشخیص و غربالگری سرطان در استان خبر داد.

احداث مرکز تشخیص و غربالگری سرطان در ایلام

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ علی دل‌پیشه گفت : با توجه به اینکه مردم مشکلاتی در حوزه دریافت خدمات بهداشت و درمان در گذشته داشتند، در دولت این فرصت را احیاء کرد و یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری را که بحث بهداشت و درمان بود را جامه عمل بپوشانید و توانست طرح تحول نظام سلامت را در کشور عملیاتی کنند.

وی افزود : مبتنی بر برنامه ششم توسعه و ابلاغ سیاست‌های کلان کشور در حوزه سلامت توسط مقام معظم رهبری طرح تحول نظام سلامت در کل کشور از اردیبهشت ماه سال 93 کلید خورد و در استان ایلام نیز این طرح عملیاتی و اجرایی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: این طرح عظیم و ماندگار در حوزه‌های مختلف دستاوردهای پرباری برای استان به همراه داشته که مهمترین اهداف آن کاهش پرداختی مردم از جیب برای درمان بود و با تلاش و پشتکار دولت و وزارت بهداشت محقق شد و از 40 درصد در گذشته به کمتر از 10 درصد رسیده است.

وی افزود: همچنین کمک به سایر برنامه‌ها در راستای اجرایی شدن سیاستهای کلان از جمله تشویق به زایمان طبیعی و سهولت ویزیت های سرپایی و درمانگاهی برای مردم جزئی از سیاست های کلان کشور بوده که در استان به منصه ظهور رسیده است.

 

انتهای پیام/ه

 

احداث مرکز غربالگری سرطان در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.