مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام اعلام کرد : مجموعه رفاهی ایثار این استان همچنان در انتظار تامین اعتبار برای تکمیل شدن است.

مجموعه رفاهی ایثار ایلام همچنان در انتظار تامین اعتبار

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سلیمان رستمیان گفت : برای ساخت این مجتمع که تاکنون با پیشرفت فیزیکی 75 درصد دو فاز آن به بهره برداری رسیده بیش از 110 میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی هزینه شده است.


وی افزود : مرحله آخر این مجتمع شامل نما، سالن آمفی تئاتر، موزه شهدا و سوئیت های اقامتی است که از چهار گذشته تاکنون در انتظار تامین اعتبار 50 میلیارد ریال است.


وی اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین استانداری ایلام و این نهاد، اعتبار تکمیل این مرکز باید بصورت 50 درصد از سوی 2 طرف پرداخت می شد در حالیکه تاکنون 80 درصد اعتبار هزینه شده از سوی بنیاد شهید تامین و استانداری به تعهد خود عمل نکرده است.


رستمیان با بیان اینکه امسال 10 میلیارد ریال برای تکمیل این مجتمع از محل اعتبارهای عمرانی پیش بینی شده، گفت: تکمیل ساخت مجتمع رفاهی، فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار در مجموع به 50 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.


وی گفت: این مجموعه با 14 هزار متر مربع مساحت مجهز به درمانگاه و مجتمع توانبخشی شامل فیزیوتراپی، کاردرمانی، بینایی سنجی و کمیسیون پزشکی، استخر چند منظوره ویژه جانبازان 70 درصد به بالا و ویلچری، سالن های ورزشی با تجهیزات کامل شامل آمادگی جسمانی، بدنسازی با تجهیزات پیشرفته، تیراندازی، سالن چند منظوره توپی، تنیس، شطرنج و سالن ورزش های رزمی، سالن های کارآفرینی و کارآموزی شامل مشاغل خانگی و همچنین کانون قرآن و اجرای فعالیت های قرآنی است.


انتهای پیام/ه


ساخت مجموعه رفاهی ایثار در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.