مسئول اداره قرنطینه دامپزشکی ایلام گفت: 9 هزار و 96 تن مرغ منجمد و فرآورده های خام مرغی از مرز مهران به خارج از کشور صادر شده است.

صادرات بیش از 9 هزار تن گوشت به کشور عراق از مرز مهران

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  عظیم پیرانی مسئول اداره قرنطینه دامپزشکی ایلام گفت: 9 هزار و 96 تن مرغ منجمد و فرآورده های خام مرغی به صورت ترانزیت بین المللی با تایید مجوز سلامت از سوی دامپزشکی استان ایلام از مرز مهران به خارج از کشور صادر شده است.

 مسئول اداره قرنطینه دامپزشکی ایلام  افزود:در این مدت هشت هزار و 596 تن گوشت مرغ منجمد، 225 تن آلایش مرغ، 248تن تخم مرغ ترانزیتی از مرز مهران با مجوز و گواهی سلامت دامپزشکی به سمت بازارهای جهانی صادر شده است.

وی تاکید کرد: در 6 ماهه نخست امسال 74 تن پشم، 13 هزار و 552 جلد سالامبور گاوی و 285 هزار و 600 جلد سالامبور گوسفندی ترانزیتی بعد از تایید نهایی از سوی دامپزشکی استان ایلام از مرز مهران خارج شده است.

پیرانی افزود: در این مدت همچنین 120 تن تخم مرغ خوراکی از مرز مهران بعد از مجوز دامپزشکی استان ایلام به کشور عراق صادر شده است.

به گفته وی در نیمه نخست امسال سه هزار و 109 تن خوراک ماهی، 96 تن خوراک طیور و 20 تن آلایش مرغ از طریق مرز مهران به سمت کشور عراق صادر شد.

انتهای پیام/ه

 

صادرات گوشت از مرز مهران به کشور عراق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.