با استقبال باشکوه دانشجویان و اساتید پردیس ابوریحان دانشگاه تهران امروز 2 شهید گمنام در این دانشگاه به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  صبح امروز طی مراسمی رسمی 2 شهید گمنام که در عملیات خیبر به شهادت رسیده و به تازگی در منطقه جزیره مجنون تفحص شده بودند در پردیس ابوریحان دانشگاه تهران به خاک سپرده شدند.

در مراسم تشییع 2 شهید گمنام که با حضور پرشور مقامات نظامی و انتظامی پاکدشت، مدیران، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه تهران و مردم شهید پرور شهر پاکدشت در پردیس ابوریحان دانشگاه تهران برگزار شده بود با آرمان امام و شهدا تجدید بیعت شد.

حجت الاسلام و المسلمین کرمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران ضمن اشاره به مقام والای شهدا بیان کرد: به واسطه زهد و تقوای بالای شهدا و اینکه همه چیز خود در راه خدا فدا می کردند مرگ طبیعی درخور شخصیت آنان نبود که خدا مقام ملکوتی شهادت را نصیب آنان کرد که وظیفه شما گرامی‌داشت و زنده نگه داشتن یا و نام این عزیزان است.

دانشگاه تهران میزبان 2 شهید گمنام

وی با اذعان به اینکه برخی می گویند شهدا نباید در دانشگاه ها دفن شوند خاطر نشان کرد: این یک توفیق الهی است که نصیب شما شده و به واسطه تدفین این شهدا از این پس وضعیت این دانشگاه متحول می شود که شما به زودی اثرات آن را مشاهده می‌کنید.


انتهای پیام/

 

تدفین 2 شهید گمنام در پردیس ابوریحان دانشگاه تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.