مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از شناسایی ۳۵ نقطه پر حادثه در جاده‌های این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛عبدالحسین علی اکبری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: نقاط حادثه خیز جاده‌های آذربایجان غربی از ۶۷ نقطه در ابتدای آغاز به کار دولت تدبیر و امید به ۴۴ نقطه در زمان حاضر کاهش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: از این تعداد ۳۵ نقطه پرحادثه در جاده های آذربایجان غربی شناسایی شده است که به عنوان نقاط اولویت دار برای اجرای طرح‌های ایمن سازی در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه حادثه خیزترین نقاط این استان در محور سلماس – ارومیه قرار دارد، اضافه کرد: طرح اصلاحی نقاط حادثه خیز باقیمانده نیز جهت تامین اعتبار به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ارسال شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: اعتبار مورد نیاز برای اصلاح پیچ‌های ' ذوب آهن – کریم آباد ' و ' شریف آباد' در محور سلماس – ارومیه نیز به تازگی اختصاص یافته است.

وی بر توجه ویژه به موضوع آسیب شناسی تصادف‌های جاده‌ای تاکید کرد و افزود: سه اصل مدیریت سرعت، بهبود زیرساخت‌ها و استانداردسازی خودرو‌ها از جمله مواردی است که سازمان بهداشت جهانی در راستای کاهش تصادف در کشور‌های مختلف مورد تاکید قرار داده است و این سه اصل باید به طور موازی در ایران نیز دنبال شود.

انتهای پیام/م

 

شناسایی ۴۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های آذربایجان غربی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.