مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از آغاز عملیات روکش آسفالت جاده شهید کلانتری – تبریز و تحقق مطالبه دیرینه مردم این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛  عبدالحسین علی اکبری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی  با اعلام این خبر افزود: روکش آسفالت جاده شهید کلانتری به سمت تبریز بعد از عوارضی که در حوزه راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی دارد از وضعیت مناسبی برخوردار نیست که با وجود پیگیری های انجام شده و مطالبه جدی مردم در طول سال های گذشته هیچ اقدامی در خصوص بهسازی و ترمیم این جاده انجام نشد.

 وی ادامه داد: خدمت به مردم و جلب رضایت انان یکی از اولویت های کاری این اداره کل به شمار می رود ، از این رو نسبت به برعهده گرفتن روکش آسفالت جاده مذکور اقدام و عملیات مربوطه از روز گذشته آغاز شده است.

وی با بیان اینکه اقدامات ساماندهی امور جاده‌ اي به منظور فراهم‌سازی امنيت تردد در حوزه راههای استان انجام می شود، افزود: این طرح با اعتباری معادل 33 میلیارد ریال و در طول 13 کیلومتر اجرا خواهد شد که مدت زمان قرار داد نیز يك سال درنظرگرفته شده است.

انتهای پیام/ح

تخصیص 33 میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت ریزی جاده شهید کلانتری - تبریز

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.