مسابقات بسکتبال لیگ دسته اول بانوان کشور در سالن بسکتبال شهدای رشت برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ در مسابقات بسکتبال لیگ دسته اول بانوان کشور که در رشت برگزار شد، تیم های هیات بسکتبال بانوان گیلان، سپنتا تهران، رهپویان بندرعباس سفیر آفتاب پارس و نفت مسجدسلیمان حضور داشتند.

تیم های شرکت کننده در این دوره از رقابت ها به مدت 3 روز در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی 6 هزار نفره شهدای رشت با هم به رقابت پرداختند.

تیم بسکتبال بانوان هیات گیلان که در دور رفت مسابقات بسکتبال لیگ دسته اول بانوان کشور نتوانسته بود پیروزی کسب کند، در دور برگشت این مسابقات با انجام بازی های خوب 2 پیروزی و یک شکست کسب کرد.

تیم بسکتبال بانوان گیلان ابتدا با نتیجه 37 بر 32 تیم نفت مسجد سلیمان را شکست داد، سپس با نتیجه 55 بر 44 مغلوب تیم سپنتا تهران صدرنشین این رقابت ها شد و در بازی آخر نیز موفق شد با نتیجه 59 بر 55 تیم قدرتمند سفیر افتاب پارس را شکست دهد.

در سایر بازی های انجام شده نیز تیم سفیر آفتاب پارس با نتیجه 56 بر 35 برابر رهپویان بندرعباس به برتری رسید، تیم سپنتا تهران با نتیجه 60 بر 56 رهپویان بندرعباس را مغلوب کرد و سفیر آفتاب پارس با نتیجه 68 بر 55 نفت مسجد سلیمان را شکست داد.

 

انتهای پیام/ع

 

برگزاری مسابقات بسکتبال بانوان در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.