با انجام قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ بسکتبال امیدهای کشور، حریفان تیم مس در رقابت‌های لیگ امید بسکتبال کشور مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بر این اساس تیم بسکتبال مس کرمان در گروه دوم رقابت‌های لیگ بسکتبال امیدهای کشور در این فصل با تیم‌های آدمیس میناب، پتروشیمی بندر امام، نفت امیدیه، علم و تمرین ماهشهر، ملی حفاری ایران و مهروبان نوین ماهشهر دیدار خواهد کرد.

این دیدارها از روز پنجم آبان ماه آغاز می‌شود که در هفته‌ی اول این رقابت‌ها تیم بسکتبال مس کرمان میهمان تیم مهروبان نوین ماهشهر خواهد بود.

این رقابت‌ها در دو گروه برگزار می شود که تیم‌های هر گروه بصورت رفت و برگشت مسابقات مرحله اول را برگزار کرده و پس از کسب مقام اول تا هشتم، 4 تیم بالای جدول از هرگروه، مسابقات مرحله یک چهارم نهایی را برگزار می کنند.

 سپس مسابقات مراحل نیمه نهایی و نهایی برگزار می شود، مسابقات از مرحله دوم تا پایان مسابقات بصورت 2 از 3 برگزار خواهد شد.

دو تیم از لیگ امید به لیگ برتر و 2 تیم به لیگ ملی سال آینده صعود می کند، سقف لیگ امید برای سال آینده 12 تیم تعیین شد، تیم‌های هشتم هر گروه به لیگ دسته دو نزول می کنند.

کادر فنی تیم بسکتبال مس کرمان در این فصل متشکل از: رضا محمد رضایی به عنوان سرپرست و سید حسین مهدوی به عنوان سرمربی و غلامرضا قریه میرازیی، محمد رضا حسن‌زاده و محمد فضلعلی به عنوان اعضای کادر فنی تیم هستند.

بازیکنان تیم این فصل نیز متشکل از: رضا آذرشا، رضا نخعی، رسول رحیمی، محسن عابدی، محمدمهدی سیاری، امیرمنصور سیاری، امیر حسین ابراهیمی‌نژاد،  محمد حسن‌زاده،  مهدی بنی‌اسدی، امیررضا اسدی، آرین خالداری هستند که ظرف روزهای آتی دو تا سه بازیکن جدید نیز به این لیست اضافه می شود.

یادآور می شود: تمرینات این تیم که به نوعی تنها تیم حرفه‌ای بسکتبال کرمان محسوب می‌شود در سالن شهید نصراللهی کرمان ادامه دارد، برنامه‌ریزی‌های فنی مربوط به این تیم برعهده‌ی هیئت بسکتبال کرمان است و باشگاه مس بر این تیم بیشتر جنبه‌ی نظارتی دارد.

انتهای پیام/ب

رقیبان تیم مس در رقابت‌های لیگ بسکتبال امیدهای کشور

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار