سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از آموزش بیش از ۱۰ هزار راننده سرویس مدارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمید رضا ناصری سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: برای نخستین بار در کشور دوره آموزشی بیش از ۱۰ هزار راننده سرویس مدارس با هدف اصلاح رفتار‌های ترافیکی رانندگان و افزایش اطلاعات آن‌ها در زمینه‌های بهداشتی، قوانین راهنمایی و رانندگی و روانشناسی رفتار با دانش آموزان در شیراز برگزار شد.

وی افزود: اولویت حوزه حمل و نقل در گام اول آموزش کاربران صنعت حمل و نقل در بخش رانندگان سرویس و رانندگان تاکسی و اتوبوس است که از سال گذشته با راه اندازی مرکز تخصصی آموزش آغاز شده است.

ناصری ادامه داد: دوره آموزشی رانندگان سرویس مدارس با هماهنگی سازمان فنی وحرفه‌ای برای اولین بار در کشور در شهر شیراز با حضور اساتیدی از پلیس راهور، آموزش وپرورش، شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی به صورت تئوری و عملی برگزار شده است.

وی اظهار داشت: بر اساس توافق انجام شده با سازمان فنی وحرفه‌ای به رانندگانی که در آزمون تخصصی پایان دوره نمره لازم راکسب نمایند گواهینامه بین المللی اعطاء خواهد شد.

ناصری بیان کرد: رانندگانی که موفق به کسب نمره لازم دراین دوره نشوند باید مجدد در آزمون شرکت کرده و درصورت اخذ نمره لازم می‌توانند به عنوان راننده سرویس به فعالیت خود ادامه دهند.

سرپرست معاونت حمل ونقل وترافیک با اشاره به اینکه، پلیس رفتار رانندگان سرویس مدارس را پس از آموزش مثبت ارزیابی کرده است، تصریح کرد: پس از دوره آموزشی رفتار رانندگان ارزیابی شد که به نشانگر تاثیر این دوره بر رفتار آنان به گواه کارشناسان و پلیس بوده است.
انتهای پیام/ر

آموزش بیش از ۱۰ هزار راننده سرویس مدارس در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار