فرماندار شهرستان بستان آبادگفت: برخی از روستاهای شهرستان بستان آباد ظرفیت تبدیل شدن به قطب گردشگری را دارند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سید علی موسوی حسینی فرماندار شهرستان بستان آباد در جلسه بررسی مشکلات روستای ایرانق از توابع بخش مرکزی شهرستان بستان آباد که به مناسبت روزملی روستا وعشایر تشکیل یافته بود با اشاره به ظرفیت های موجود در روستای ایرانق گفت: جمعیت زیاد ،قرار گرفتن در دامنه های زیبای سهند و نزدیکی به پیست اسکی ایجاب می کند که در این روستا به یک ناحیه گردشگری در استان تبدیل گردد.

فرماندار شهرستان بستان آباد با اشاره به خدمات ارزنده در دولت تدبیر امید برای رسیدگی به مناطق محروم گفت :دولت تدبیر وامید با نفت 30دلاری اعتبارات زیادی را برای عمران و آبادانی روستا ها اختصاص داده است که این امر در طول تاریخ بی سابقه می باشد .

وی افزود :تمام تلاش مسوولان شهرستان در دولت جدید ،کاهش مشکلات روستاییان عزیز است و روسای ادارات بایستی با تلاش بیشتر و شبانه روزی در راستای حل مشکلات گام بردارند و هر کسی در این زمینه کوتاهی کند ،بایستی از قطار خدمت رسانی دولت دوازدهم پیاده گردد.

فرماندار بستان آباد اضافه کرد :احداث خانه ورزش روستایی برای جوانان ایرانق بایستی در اسرع وقت توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان باهمکاری دهیار روستا صورت پذیرد .

وی با اشاره به وجود معادن پوکه در محدوده روستای ایرانق و اینکه برخی از مشکلات را برای روستائیان و منطقه ایجاد می کنند افزود: معادن پوکه موجود در اطراف روستا بایستی تمام ضوابط قانونی را برای برداشت انجام دهند و اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان موظف هستند این معادن را نسبت به حصارکشی محل دپوی پوکه تا دوماه آینده اقدام نمایند .

موسوی حسینی در پایان سخنان خود تاکید کرد :تاکنون فقط 134مسکن روستایی در ایرانق از بابت نوسازی مسکن تسهیلات دریافت کرده اند که این امر اصلا رقم قابل توجه نیست و انتظار داریم بنیاد مسکن شهرستان نسبت به نوسازی اماکن روستایی بیشتری نشان دهند

حسن سامع نصایح بخشدار مرکزی مرکزی بستان آباد ضمن ارائه گزارسی از وضعیت اعتبارات اختصاص یافته به این روستا در دولت تدبیر و امید گفت :در طول چهار سال گذشته بیش از ده میلیارد و پانصد میلیون ریال اعتبار به دهیاری روستا ایرانق اختصاص یافته است .

وی افزود :چهره روستای ایرانق در طول دوران فعالیت دولت جناب آقای دکتر روحانی به طور کلی دگرگون شده است و فقط در سال جاری بیش از 8300متر مربع زیر سازی و آسفالت ریزی در معابر این روستا انجام گرفته است .

 

انتهای پیام/ش

احداث خانه ورزش روستایی برای جوانان ایرانق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۳۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۷
سلام چطوری خوبی
آخرین اخبار