مدیرکل شرکت ارتباطات زیرساخت ایلام از نصب و راه اندازی نود دیتای جدید این شرکت در شهرستان مرزی مهران خبر داد که با اجرای این پروژه 15 درصد ظرفیت دیتای استان در مهران مستقر می شود.

دیتای استان ایلام در مهران مستقر می شود

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛رضا حسن بیگی بیان کرد: شرکت ارتباطات زیرساخت استان سال گذشته در ایام اربعین حسینی برای سرویس دهی مناسب اپراتورها به زائران حسینی هفت برابر سال ماقبل ظرفیت خود خدمات ارائه کرد که کیفیت ارتباطی نیز مورد رضایت زائران و مسئولان استانی قرار گرفت.

وی اظهارکرد: امسال و در ایام اربعین حسینی نیز این شرکت آمادگی دارد تا به هر میزان که نیاز است سرویس دهی مناسب به همه اپراتورها در استان و مرز مهران برای زائران اربعین حسینی را تامین کند.

مدیرکل ارتباطات و زیرساخت ایلام افزود: امسال و در ایام اربعین در راستای تامین ظرفیت مورد نیاز اپراتورها و سرویس دهی مطلوب به زائران اباعبدالله الحسین(ع) این شرکت نسبت به نصب تجهیزات و راه اندازی جدید نود دیتا در شهرستان مهران اقدام کرده است.

حسن بیگی اضافه کرد: نصب تجهیزات دیتا در شهرستان مهران علاوه بر تامین نیاز ظرفیت اپراتورهای مختلف (همراه اول ، ایرانسل ، رایتل) و سایر شرکت ها در راستای سرویس دهی اینترنت و وای فای به زائران امکان سهولت ارتباطی را نیز به همراه خواهد داشت.

وی گفت: با نصب و راه اندازی این تجهیزات، حدود 15 درصد ظرفیت دیتای استان قابل انتقال و تجمیع در شهرستان مهران است.
به گفته حسن بیگی حداکثر تا پایان مهرماه نود دیتای جدید شهرستان مهران به بهره برداری خواهد رسید.

شرکت ارتباطات زیرساخت در استان ایلام با پنج ایستگاه پر ظرفیت انتقال رادیو ماکس، چهار پایانه فیبرنوری و 780 کیلومتر شبکه فیبر b.b، یک مرکز دیتا و یک مرکز سوییچ بین شهری به ظرفیت 24 هزار ترانک همه ارتباطات صوت، تصویر و داده استان را با داخل و خارج استان برقرار می کند.

شبکه فیبرنوری که بستر امن ارتباطات استان ایلام را برقرار می کند با طول 780 کیلومتر از سه مسیر ایلام به کرمانشاه، ایلام به خوزستان و ایلام به لرستان و از مسیر بین المللی پایانه مرزی مهران به عراق همه ارتباطات داخل و خارج استان را برقرار می کند.

انتهای پیام/ د

استقرار 15 درصد ظرفیت دیتای استان در مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.