دروازه بان تیم فولاد خوزستان گفت: فوتبال است و این مسائل پیش می‌آید، فقط امیدوارم فحاشی‌ها به اینستاگرامم کشیده نشود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان حامد لک در مورد اعتراض شدید هواداران استقلال به‌ دلیل وقت کشی‌های صورت گرفته از سوی این بازیکن در دیدار امشب گفت: فوتبال است دیگر و این مسائل پیش می‌آید. فقط امیدوارم فحاشی‌ها به اینستاگرام من دیگر کشیده نشود. هواداران استقلال همیشه به من لطف دارند اما من برای موفقیت تیمم مطمئناً باید هرکاری می‌کردم و به نظر خودم وقت کشی نکردم و اگرمی‌خواستم وقت تلف کنم خیلی بدتر از این می‌شد.

او در خصوص صحنه‌ای که داور به دلیل وقت کشی به او کارت زرد نشان داد, افزود: فکر می‌کنم کلاً حدود 10 ثانیه طول کشید که بازی را شروع کنم اما داور به من کارت داد.

لک در واکنش به اینکه شما به اعتراض هواداران با تشویق پاسخ می‌دادید,گفتد: بحث این است که یک بی‌‌احترامی 30- 40 هزار نفری در ورزشگاه به من شده است و اشکالی هم ندارد. این اتفاقات در فوتبال پیش می‌آید و هوادار از تیمش برد می‌خواهد این اتفاقات در فوتبال طبیعی است. من به‌ آنها حق می‌‌دهم اما امیدوارم این مساله به اینستاگرام من کشیده نشود. من قبلا 50 هزار فحش در ورزشگاه خوردم و 70 هزارتا هم در اینستاگرام به هر حال فوتبال است دیگه.

انتهای پیام/

ابراز نارضایتی لک از فحاشی هواداران استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار