رئیس جمعیت هلال احمر قوچان از برگزاری جلسه هم اندیشی و تبادل نظر پیرامون طرح ملی خادم با حضور رئیس شعبه، مسئول آموزش و داوطلبین طرح خادم در تاریخ ۱۶ مهر در محل جمعیت هلال احمر قوچان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سعید فکوری رئیس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: هدف از اجرایی طرح ملی خادم افزایش آگاهی و آمادگی خانواده‌ها در برابر حوادث و بلایا طبیعی و افزایش تاب آوری جامعه در زمان بحران می‌باشد.

فکوری افزود: تا به حال شش مرحله از دوازده مرحله آن در شهرستان قوچان توسط داوطلبین این طرح اجرا شده که خوشبختانه اجرایی این طرح در شهرستان مورد استقبال مردم شهرستان قوچان قراره گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در فاز اول این طرح که مدت زمانی آن یک سال میباشد تعداد ۱۰۰۰ خانوار در مناطق آسیب پذیر شهرستان انتخاب شده اند گفت: در طی این شش مرحله آموزش‌ها و آگاهی‌های لازم به آن‌ها داده شده است.

فکوری افزود: از آنجا که اجرای هر طرحی در جامعه خالی از نقاط قوت و ضعف نیست ما را بر آن داشت تا با حضور داوطلبین و مسئول آموزش شعبه که وظیفه اجرایی این طرح را در شهرستان دارند جلسه‌ای برگزار نمایم تا نقاط قوت بهبود یابد و نقاط ضعف بر طرف گردد، که در این جلسه داوطلبین نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در باره اجرایی این طرح بیان گردند و جمع بندی نهایی آن انجام شد تا در ادامه اجرایی این طرح نقاط ضعف بر طرف و نقاط قوت بهبود یابد.

انتهای پیام// ح. خ.


هزار خانوار در مناطق آسیب پذیر شهرستان قوچان انتخاب شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.