عضو شورای شهر خرم‌آباد گفت: سومین جشنواره بین‌المللی هُمار در زمینه پرفورمنس با رویکرد اجرا در طبیعت به‌زودی در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سجاد بابایی در هشتمین جلسه علنی شورای شهر خرم‌آباد که با حضور سازمان‌های مردم‌نهاد در محل شورا برگزار شد گفت: لرستان دارای ظرفیت‌های زیادی است که از جمله آن‌ها می‌توان به ظرفیت‌های هنری اشاره کرد به‌طوری‌که می‌توان از آن‌ها در راستای ایجاد توسعه استفاده شود.

وی افزود: اگر بخواهیم از ظرفیت‌های استان و شهر خرم‌آباد در جهت پیشرفت و توسعه استان استفاده کنیم، لازم است ابتدا فرهنگ‌سازی ایجاد شود و برای تحقق فرهنگ‌سازی نیز نیازمند کمک سازمان‌های مردم‌نهاد هستیم.

عضو شورای شهر خرم‌آباد با اشاره به اینکه جشنواره همار به‌زودی در خرم‌آباد برگزار می‌شود، عنوان کرد: این جشنواره تلفیقی از هنر و طبیعت است و این در حالی است که متأسفانه تاکنون از این نعمت خدادادی به نفع شهرمان استفاده‌نشده است.

وی بیان کرد: شورای شهر و شهرداری برای ادامه فعالیت‌ها خود نیازمند عوارضی هستند که مردم پرداخت می‌کنند و این در حالی است که موضوع پرداخت عوارض امروزه یکی از چالش‌های شهر ما است.

بابایی تصریح کرد: ایجاد آبادانی و توسعه در شهر درگرو پرداخت عوارض شهروندان است که به این منظور نیازمند ایجاد فرهنگ‌سازی هستیم و انتظار می‌رود که این امر مهم با کمک سازمان‌های مردم‌نهاد محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: زیربنای توسعه عمرانی ایجاد فرهنگ است، و این در حالی است که قدمت تمدن شهر ما به چند هزار سال پیش برمی‌گردد، اما متأسفانه امروز شاهد فرهنگ ضعیف شهرنشینی و حقوق شهروندی هستیم.

عضو شورای شهر خرم‌آباد با تأکید بر اینکه بیشتر دغدغه‌های امروز ما مربوط به مسائل مالی است، گفت: نیاز داریم که سازمان‌های مردم‌نهاد برای رفع این مشکل از طریق فرهنگ‌سازی جهت پرداخت عوارض به ما کمک کنند.

انتهای پیام/د

سومین جشنواره بین‌المللی هُمار در خرم‌آباد برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.