دو فیلم کوتاه و یک نماهنگ ساخت فیلم‌سازان زنجانی در نخستین جشنواره بین‌المللی "مسیر عشق" وارد بخش مسابقه این جشنواره شدند.

راهیابی سه فیلم ساز زنجانی در بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛بیگلی، سرپرست انجمن سینمای جوان دفتر زنجان با اشاره به این آثار گفت: از میان ۴۸ فیلم کوتاه داستانی ارسال شده به این جشنواره، فیلم کوتاه " مسیح می‌آید" اثر سیدسجاد موسوی و" باور" به کارگردانی بابک علوی، از فیلمسازان دفتر زنجان در بین ۱۲فیلم حاضردر بخش مسابقه قرار گرفتند.

 وی همچنین گفت: در بخش نماهنگ نیز نام "راه بهشت " ساخته رضا تروان از دفتر زنجان در بین لیست ۱۵ اثر پذیرفته شده در بخش مسابقه دیده می‌شود.

بیگلی نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم و عکس "مسیر عشق" را با محوریت محرم و راهپیمایی اربعین حسینی در عراق و ایام شهادت حضرت علی بن موسی الرضا درایران عنوان کرد که برای نخستین بار به صورت همزمان در شهرهای مقدس مشهد و کربلا برگزار می‌شود.

 تبیین ابعاد سیاسی ،مذهبی ،اجتماعی و حماسی راهپیمایی ایام اربعین حسینی و شهادت امام رضا(ع)، بررسی تاریخی وقوع حماسه عاشورا، حج و قیام امام حسین(ع)، الگوسازی و ارائه سبک زندگی صحیح از زندگی امام حسین(ع) و صحابه ایشان، امر به معروف و نهی از منکر در قیام امام حسین(ع) و نقش مدافعان حرم مطهر اهل بیت(ع) در حفظ فرهنگ اسلامی از جمله موضوعات این جشنواره است.

انتهای پیام/ر

حضور سه فیلمساز زنجان در بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی "مسیر عشق"

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.