بهسازی و روکش آسفالت در محورهای خلخال به اسالم، خلخال به پونل و سه راهی شاهرود به شاهرود با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال تا به حال اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید از محور خلخال به اسالم اظهار داشت: بهسازی و ایمن‌سازی محورهای خلخال به اسالم، خلخال به پونل و سه راهی شاهرود به شاهرود با روش بازیافت سرد عمقی درجا در دست اجرا است.

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت نامناسب روسازی در محورهای خلخال به اسالم و خلخال به پونل که نارضایتی مسافران و مردم منطقه خلخال را در پی داشت، موضوع بهسازی و ایمن‌سازی محورهای فوق در دستور کار برنامه‌های اداره کل راه و شهرسازی اردبیل قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: محورخلخال به اسالم به طول 16 کیلومتر است که عملیات تعریض، بهسازی، بازیافت سرد به ضخامت 25 سانتیمتر و اجرای 18 هزار تن آسفالت بیندروتوپکا در طول 6.6 کیلومتر از مسیر با هزینه 60 میلیارد ریال به اتمام رسیده و مابقی عملیات تعریض و بهسازی تا انتهای حوزه استحفاظی استان اردبیل در دست اجرا است.

وی بیان کرد: با توجه به تعریض محور فوق و ارتقای مشخصات این محور، از راه فرعی به راه اصلی درجه یک، اتمام و بهره‌برداری کامل از این پروژه، علاوه بر کاهش تراکم ترافیک و تسهیل تردد، سبب افزایش ایمنی و رضایت­مندی مسافران خواهد شد.

حیدری با اشاره به بهسازی محور خلخال به پونل اظهار کرد: بهسازی و بازیافت سرد عمقی در 4.5 کیلومتر از محور خلخال به پونل با عرض 9 متر به همراه اجرای یک لایه روکش آسفالتی پنج هزار و 600 تن آسفالت بیندر به اتمام رسید و در بقیه قسمت‌های محور لکه‌گیری به طول 700 متر و روکش آسفالتی به طول 3.50 کیلومتر انجام یافته که در مجموع به طول 8 کیلومتر از این محور با هزینه 40 میلیارد ریال بهسازی و روکش شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: بهسازی در محور سه راهی شاهرود به شاهرود نیز بازیافت سرد عمقی در 1.4 کیلومتر از این محور به همراه اجرای یک لایه روکش آسفالتی یک هزار و 400 تن آسفالت بیندر با هزینه 10 میلیارد ریال به اتمام رسید و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: بهسازی و روکش آسفالت در محورهای خلخال به اسالم، خلخال به پونل و سه راهی شاهرود به شاهرود با اعتبار 110 میلیارد ریال تا به حال اجرایی شده است.

 

انتهای پیام/ع

بهسازی محورهای مواصلاتی خلخال

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.