پایگاه محوری اولویت مهم جمعیت هلال احمر مازندران است و در این راستا قابلیت ارائه خدمات پایگاه‌ها در حوزه‌های گوناگون افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران در بازدید از دوره آموزشی توان افزایی نجاتگران هلال احمراستان در پایگاه نیالا شهرستان بهشهر، گفت: جمعیت هلال احمرمازندران می‌خواهد پایگاه محور باشد و این بدان معناست که همه خدماتی که در یک شعبه ارائه می‌شود در پایگاه‌های ما نیز قابل ارائه باشد.

وی افزود: توسعه خدمات هلال احمر در نقاط مختلف از طریق اجرای این برنامه تسهیل خواهد شد و ما معتقدیم پایگاه‌های ما باید قابلیت ارائه خدمات در حوزه‌های جوانان، داوطلبان و امدادونجات را داشته باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران گفت: پایگاه‌های هلال احمر بایدبتوانند مناطق اطراف خود را همانند یک شعبه پوشش دهد.

اکبری افزود: ما می‌خواهیم همه ۳۲ پایگاه ما به ۲۲ شعبه ما اضافه شوند واین یک الزام و برنامه مهم ما در سال جاری است.

وی با تقدیر از خدمات نجاتگران هلال احمر در پایگاه‌ها گفت: نجاتگران ما باید در به روز رسانی اطلاعات وارتقای توان عملیاتی خود تلاش و برنامه لازم را داشته باشند که آموزش مهمترین رکن در این زمینه است.

وی گفت:هدف از استخدام نجاتگر در هلال احمر ارائه خدمات تخصصی در شرایط نیاز است، بنابراین فراگیری و به روز رسانی دانش و مهارت استفاده از تجهیزات فنی موجود در پایگاه‌ها باید بصورت مستمر در دستورکار قرار داشته باشد.

اکبری با اشاره به اینکه هلال احمر یک نهاداجتماعی و مردم محوراست تاکید کرد: اهمیت کار هلال احمر خدمات بشردوستانه و نجاتگرانه است و ما موظف هستیم درشرایط گوناگون در کنار مردم نیازمند باشیم.

انتهای پیام/آ

پایگاه محوری اولویت مهم جمعیت هلال احمرمازندران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.