نهمین دوره رقابت های قهرمانی کشور دوچرخه سواری جانبازان و معلولین با معرفی تیم ها و نفرات برتر در زنجان به کار خود پایان داد.

پایان رقابت های قهرمانی دوچرخه سواری کشور در زنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ میناخانی مسئول روابط عمومی هیئت جانبازان و معلولین استان زنجان به پایان نهمین دوره رقابت های قهرمانی دوچرخه سواری جانبازان و معلولین کشور اشاره کرد و گفت : این رقابت ها با حضور 33 ورزشکار از 13 استان طی دو روز در سه رشته به میزبانی زنجان برگزار شد .

وی افزود : مسابقات در سه رشته یک کیلومتر ، استقامت و تایم تریل انفرادی برگزار شد که البته رقابت های رشته تعقیبی انفرادی نیز به دلیل مناسب نبودن شرایط جوی انجام نشد .

مسئول روابط عمومی هیئت جانبازان و معلولین استان خاطرنشان کرد : در پایان این مسابقات تیم فارس با کسب 75 امتیاز عنوان نخست را از آن خود کرد و تیم های ؛ تهران ، آذربایجان شرقی ، خراسان رضوی و زنجان در جایگاه های بعدی ایستادند .

مینا خانی در رابطه با عناوین کسب شده توسط نماینده گان استان در این رقابت ها گفت : مهدی محمدی نماینده شایسته استان موفق به کسب سه نشان زرین شد و اکبر کریمی نیز دو نشان نقره برای تیم زنجان به ارمغان آورد .

انتهای پیام/ن

 استان فارس مقام نخست رقابت‌های قهرمانی دوچرخه سواری کشور در زنجان را کسب کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.