مدیر امور اجتماعی معاونت فرهنگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: در راستای مبارزه با مواد مخدر، ۲۲ محله لرستان تحت پوشش طرح «کرامت» قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ ستوان یکم علی اکبر باقری در جلسه کمیته فرهنگی و آموزشی شورای پیشگیری از مواد مخدر با اشاره به اینکه در راستای مبارزه با مواد مخدر، اجرای طرح «کرامت» از سوی سپاه از سال گذشته شروع شده است، اظهار داشت: سال گذشته این طرح در سطح ۱۸ محله لرستان اجرا شد.

وی با بیان اینکه در قالب این طرح به صورت محله محور اقدام شده و نسبت به ارائه آموزش های پیشگیری از اعتیاد، درمان معتادان، صیانت از افراد درمان شده و ... اقدام می شود، تصریح کرد: امسال طرح «کرامت» در سطح ۲۲ محله در شهرستان های خرم آباد، بروجرد، دورود، الیگودرز، نورآباد و کوهدشت اجرا می شود.

مدیر امور اجتماعی معاونت فرهنگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان یادآور شد: در صورت پاکسازی کامل محله مورد نظر نیز جشن «پاکسازی» محله برگزار می شود.

ستوان یکم باقری افزود: همچنین ارائه آموزش های لازم به برخی از افراد واجد شرایط و تربیت مدرس برای برگزاری کارگاه های پیشگیری از اعتیاد در سطح شهرستان های لرستان در دستور کار است.

انتهای پیام/د

۲۲ محله لرستان تحت پوشش طرح «کرامت» قرار گرفتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.