در صدا و سیمای فارس؛

تولید بیش از ۱۰ هزار دقیقه برنامه با موضوع دفاع مقدس

مدیرکل صدا و سیمای فارس از تولید و پخش بیش از ۱۰ هزار و ۲۰۰ برنامه با موضوع دفاع مقدس در این مرکز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید تقی سهرابی مدیرکل صدا و سیمای فارس اظهار کرد: این مرکز با بهره گیری از ظرفیت‌های رسانه در سه حوزه تولیدی در ۵۴۵ قسمت (برنامه و خبر) به مدت ۱۰ هزار و ۲۸۸ دقیقه، بیش از ۱۷۱ ساعت در برنامه‌ها به موضوع دفاع مقدس پرداخت که در مقایسه با پارسال پنج درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: این برنامه‌ها شامل ویژه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، مستند‌های تولیدی و تامینی زندگی شهدای گرانقدر، نمایش‌های رادیویی ویژه، میزگرد رادیویی، پاسخ به شبهات درخصوص دفاع مقدس و مدافعان حرم، انیمیشن، سریال، فیلم‌های سینمایی دفاع مقدس، فوتو کلیپ و موشن گرافیک است.

سهرابی تصریح کرد: سیمای فارس در قالب ۴۲ عنوان برنامه، حوزه صدا در قالب ۳۵ عنوان برنامه و حوزه خبر در قالب ۱۷۱ خبر رشادت‌های دلیر مردان سال‌های دفاع مقدس را منعکس کردند.

وی اضافه کرد: برنامه‌های فصل شیدایی، پخش زنده مراسم رژه نیرو‌های مسلح، ویژه برنامه دلیران، ویژه برنامه خاطره عشق و برنامه کاشانه مهر از مهمترین برنامه‌های سیمای مرکز فارس در این ایام بود.

مدیرکل صدا و سیمای فارس ادامه داد: ویژه برنامه‌های پاسخ به شبهات در خصوص دفاع مقدس، برنامه میزگرد ویژه با حضور سرداران سپاه و کارشناسان منطقه، تولید دو نمایش رادیویی با عنوان سرداران شهید استان فارس، تولید و پخش ویژه برنامه مشق عشق، پخش روزانه برنامه تولیدی مدرسه عشق، برنامه خاکریز خاطره، برنامه زنده گفتگو با مسئولان، برنامه صبحگاهی و زنده سلام کاکو، سایبان مهر، شب‌های شیدایی و صدای شهر از مهمترین برنامه‌های رادیو فارس در هفته دفاع مقدس بود.

سهرابی با توجه به اهمیت و نقش اثرگذار حوزه خبر در اطلاع رسانی بیان کرد: حوزه خبرمرکز فارس هم در قالب ۱۷۱ خبر و گزارش به مدت ۱۹۸ دقیقه، بارگذاری ۷۲ خبر و گزارش در سایت خبرگزاری صدا و سیما (صفحه استانی)، تولید و پخش ۴۰ خبر تلویزیونی به مدت ۹۷ دقیقه، تولید و پخش ۲۹ خبر رادیویی به مدت ۵۵ دقیقه، ارسال ۱۵ خبرمکتوب، ۱۱ گزارش تصویری به مدت ۳۷ دقیقه و ۴ گزارش رادیویی به تهران به مدت ۹ دقیقه، تهیه هفت مستند خبری با موضوعات مختلف را بر عهده داشت.

وی گفت: در شبکه‌های اجتماعی و وب سایت مرکز هم، طرح‌های گرافیکی در خصوص شهیدان حججی و اسکندری (شهیدان مدافع حرم) تهیه و منتشر شد.

سهرابی افزود: در هفته دفاع مقدس فرماندهان نظامی شیراز و شهرستان‌های استان، جانبازان، سرداران سپاه، نیروی انتظامی و امرای ارتش، خانواده معزز شهدا و ایثارگران و خانواده شهدای مدافع حرم، همرزمان، شاعران و نویسندگان با حضور در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی خاطرات هشت سال رشادت و دلاوری را بیان کردند.

انتهای پیام/ن

تولید ویژه برنامه های دفاع مقدس در صدا و سیمای فارس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.