صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در هرمزگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،به مناسبت روز نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در هرمزگان برگزار شد.

فریدون همتی استاندار هرمزگان در این مراسم گفت: اشراف اطلاعاتی و توان عملیاتی نیروهای مسلح استان در بالاترین سطح ممکن است.

سردار مرتضی زارع فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران نیز گفت: این نیرو در نبرد مستقیم با نیروهای آمریکایی در سالهای آخر هشت سال دفاع مقدس در خلیج فارس حماسه ها آفرید.

در پایان مراسم صبحگاه امروز به جمعی از خانواده های شهدای نیروی دریایی سپاه لوح سپاس اهدا شد.

همچنین در پایان این مراسم فرماندهان نظامی و انتظامی به همراه مهران جلایی مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس از محل فیلمبرداری مستند داستانی نبرد بیست و نهم بازدید کردند.

مهرداد حق شناس کارگردان این اثر گفت: بیش از 4 ماه است که فیلمبرداری مستند داستانی نبرد بیست ونهم در بندرعباس و آبهای خلیج فارس آغاز شده است.

محسن رئیسی معاون سیمای مرکز خلیج فارس هم گفت: مستند داستانی نبردبیست نهم، زندگی سرداران شهید دارا و رئیسی که به شهدای خلیج فارس معروفند را به تصویر می کشد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس نیز گفت: بیش از 400 بازیگر و هنرور در این فیلم مستند داستانی حضور دارند.

مهران جلایی افزود: این نخستین بار است که روایت زندگی شهیدان دارا و رییسی از زمان طفولیت تا شهادت بصورت فیلم ساخته می شود.

سردار علیرضا تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه هم این اقدام رسانه ایی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس را ارزشمند توصیف کرد وگفت:در آینده بازهم با همکاری نیروی دریایی سپاه با هنرمندان صدا و سیمای مرکز خلیج فارس آثاری فاخر با موضوع دفاع مقدس تولید می شود.

انتهای پیام/ف

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.