فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: شرور خطرناک که اقدام به زورگیری در یک خانه باغ از زن و مرد میانسالی کرده بود و یک باند زورگیری را تشکیل داده بود در عملیات پلیسی دستگیر شد.

دستگیری عامل آدم ربایی، سرقت به عنف و زورگیری در مشهد به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  سردار قادر کریمی فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت:با گزارش یک فقره زورگیری با تهدید چاقو در محدوده بلوار توس مشهد تحقیقات پلیسی آغاز شد.

سردار قادر کریمی افزود: تیم دایره تجسس کلانتری کاظم آباد در این عملیات با کنترل و مراقبت‌های نامحسوس دریافتند این زورگیری توسط یکی از اراذل اوباش انجام شده است.


وی گفت: ماموران کلانتری کاظم آباد با شناسایی مخفیگاه متهم پس از هماهنگی با مقام قضایی ساعت ۵ بامداد روز گذشته وارد عمل شده و محل را به طور ضربتی مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود:متهم اصلی که قصد فرار داشت و بی توجه به دستور ایست پلیس بود با ضرب گلوله از ناحیه دست راست خود زخمی و زمین گیر شد.

سردار کریمی گفت:متهم ۲۴ ساله به مرکز درمانی انتقال یافت و تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفت. بررسی‌های بعدی پلیس نشان می‌داد او روز ۱۳ شهریورماه مرتکب آدم ربایی ناموفقی بوده که متواری شده و در روز هفتم مهرماه نیز با دو همدستش زن و مرد میانسالی را در یک باغ تهدید کرده و طلا‌های این زن را زورگیری کرده اند.
 
وی افزود: تا کنون هشت شاکی پرونده برای پی گیری شکایت خود به کلانتری کاظم آباد مراجعه کرده و جستجو‌های پلیس برای دستگیری همدستان متهم ادامه دارد.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

دستگیری شرور خطرناک در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.