با تیز بینی پلیس آگاهی شهرستان گناباد سارقان به عنف طلا‌های زنان سالخورده شناسایی و دستگیر شدند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ سرهنگ کیانی فرمانده انتظامی شهرستان گناباد گفت: در پی گزارش سرقت به عنف و طلا‌های زنی سالخورده در شهر گناباد بلافاصله تیمی از پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شد.
 
وی افزود: در بررسی اظهارات مالباخته که زنی ۶۱ ساله است و در باغ ویلا زندگی می‌کند مشخص شد دو مرد جوان هنگام ظهر پس از ورود به داخل باغ سه دست بند طلا به ارزش ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال را زورگیری و با استفاده از یک دستگاه خودرو زردرنگ متواری شده اند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان گناباد گفت: همزمان با شروع تحقیقات پلیسی سرقت مشابه از منزل مسکونی در همان خیابان اعلام و در این سرقت سارقان ساعت ۲۲:۰۰ شب با ورود به منزل زنی سالخورده چهار حلقه دستبند و النگو طلا به ارزش تقریبی ۶ میلیون ریال را سرقت کردند.

سرهنگ کیانی تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با استفاده از سر نخ‌های به جا مانده عملیات گسترده‌ای را برای دستگیری سارق آغاز و هنگام گشت زنی در محدوده خیابان سعدی به راننده یک دستگاه پژو ۴۰۵ زرد رنگ که به تازگی از زندان آزاد شده مظنون و در بازرسی از خودرو متهم تعدادی لوازم مسروقه منزل کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی در مواجهه با دو مالباخته و ادله پلیسی علاوه بر ۲ فقره زورگیری از زنان سالخورده به دو فقره سرقت منزل در شهر‌های تربت حیدریه و مشهد با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان گناباد با اشاره به دستگیری همدست متهم اظهار داشت: با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات از متهم برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.
 
انتهای پیام//ح.ت
 


دستبند پلیس بر دستان سارقان به عنف زنان سالخورده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.