سیمای قزوین با برنامه‌ی صبحگاهی «صبح بخیر قزوین» مخاطبان را همراهی می‌کند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ بگفته‌ی اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین، این برنامه رویکردی فرهنگی و اجتماعی دارد که با نگرش ویژه‌ای بدنبال تقویت روحیه‌ی نشاط و شادابی مردم استان است.

وی افزود: در برنامه‌ی تلویزیونی «صبح بخیر قزوین» بخش‌های مختلفی برای مخاطبان پیش بینی شده که اجرای نمایش زنده در محل پخش برنامه، «نقطه سر خط» با موضوع بررسی مسائل اجتماعی با لهجه قزوینی، «بابا برکت» با موضوع مسائل اخلاقی ـ. اجتماعی و رفتار سازی از جمله مهمترین این بخشهاست.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین افزود: «پندک مندک» شامل تذکرات کودکانه و طنز به بزرگترها، «هشدار‌های پلیسی» با هدف اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم، «صبحانه سلامت» شامل معرفی صبحانه‌ها کم هزینه و پر کالری و «ورزش و آموزش حرکات اصلاحی» به مخاطبان از دیگر بخش‌های این برنامه است.

به گفته اکبری، در برنامه‌ی تلویزیونی «صبح بخیر قزوین» از چهره‌های مطرح علمی، فرهنگی، ورزشی، پزشکی و کارشناسان مختلف به فراخور موضوع برنامه بهره گرفته می‌شود.

برنامه‌ی صبحگاهی «صبح بخیر قزوین» به تهیه کنندگی فرزاد محلوجی هر روز به مدت ۷۵ دقیقه از ساعت ۶ و ۴۵ دقیقه تا ۸ از سیمای مرکز قزوین پخش می‌شود.

انتهای پیام/

برنامه‌ی صبحگاهی «صبح بخیر قزوین»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.