مسئولان استان از عملکرد صدا و سیمای مرکز قزوین در ایام عزاداری حضرت سید الشهدا (ع) قدردانی کردند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ رئیس شورای نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی گفت: انعکاس حضور معرفتی مردم در عزاداری‌های تاسوعا و عاشورای حسینی در شبکه‌های ملی و استانی قابل تقدیر است که نقش بسزایی در زیرساخت‌های فرهنگ عاشورا دارد.

بهمن طاهرخانی افزود: انعکاس عزاداری‌ها از سوی صداوسیما هر سال با کیفیت بیشتری صورت می‌گیرد که این امر قابل تقدیر و ارزشمند است.

سیدعلی موسوی فرماندار قزوین هم گفت: صداوسیما در محرم امسال زحمت زیادی کشید و عزاداری‌های مردم را در شبکه‌های ملی، بین المللی و استانی در حد بسیار عالی منعکس کرد که این اقدام رسانه قابل تجلیل است.

حجت الاسلام نعمت الهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هم گفت: صداوسیما در دهه اول محرم و انعکاس تجمعات عزاداران حسینی در شبکه‌های سراسری، بین المللی و استانی عملکرد بسیار خوبی داشت که تجمع عزاداران در روز تاسوعا تحت عنوان «روز سقا» از ویژگی و جایگاه ممتازی برخوردار بود.

آقاعلی بخشدار شال هم ضمن قدردانی از عملکرد صداوسیمای مرکز قزوین در انعکاس سوگواری‌های مردمی در ایام محرم گفت: صداوسیما امسال عملکردی بسیار عالی داشت که این مسأله نقش مؤثری در حضور پر رنگ نسل جوان در عزاداری‌های حسینی و انتقال فرهنگ صحیح عزاداری و مداحی به جوانان داشت.

انتهای پیام/

 

 تشکر مسئولان استان قزوین از عملکرد شبکه قزوین در انعکاس عزاداری ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.