نماینده ولی فقیه وامام جمعه کرمان گفت: با تلاش پرسنل نیروی انتظامی خوشبختانه استان کرمان در حوزه امنیتی از وضعیت خوب و مطلوبی در کشور برخوردار است.

رضایت نماینده ولی فقیه از امنیت موجود در استانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  آیت‌الله سید‌یحیی جعفری در دومین روز از هفته ناجا در آئین صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه پلیس استان کرمان گفت: اگر امنیت در جایی نباشد در سایر حوزه های کاری در جامعه نیز موفق نخواهیم بود.

وی افزود: مساله امنیت در راس مهمترین مسائل جوامع قرار دارد که شاید برخی از مردم اهمیت آن را به درستی درک نکنند زیرا درنهایت امنیت زندگی می کنند و امنیت شان به خطر نیفتاده است.

آیت الله جعفری  با تاکید بر اهمیت وجود امنیت در جوامع و با اشاره به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام(ص) که سلامت و امنیت دو نعمت ناشناخته هستند گفت: امروز امنیت یکی از محوری‌ترین مسائل جوامع مختلف است که بی توجهی به آن توجیهی ندارد.

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) فرمودند کسی که کاری را بدون تخصص انجام دهد، مفسده این کار از مصلحت آن بیشتر است اظهار کرد: در همه امور، مسائل و مسئولیت‌ها تخصص لازم است و کسی که بدون آگاهی و تخصص از کاری در آن داخل شود مفسده کار وی از مصلحت کار او بیشتر خواهد بود.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به‌تنهایی نمی‌تواند امنیت را ایجاد و حفظ کند افزود: لازم است در این زمینه همه نهادها و دستگاه‌ها همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تصریح کرد: اگر هماهنگی کامل بین نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، دستگاه قضایی و دیگر نهادها و دستگاه‌ها برقرار شود، به نقطه مطلوب خواهیم رسید که خوشبختانه این شرایط را در کرمان داریم.

انتهای پیام/ح

قدردانی امام جمعه کرمان از امنیت موجود در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار