رشادت‌های جوانان در دوران دفاع مقدس برگرفته از ماجرای کربلا و عاشورا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علی کوهی از فرماندهان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس با بیان مفاهیم ارزشمندی از کربلا و ایثارگری‌ ها و جانفشانی‌ های کربلا  در روز عاشورا گفت: دفاع مقدس برگرفته از ماجرای کربلا و عاشورا است.

وی در خصوص رشادت‌ های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس افزود: جوانان و رزمندگان کشورمان در هشت سال دفاع مقدس جوانمردانه و با ایمان به خدا و کمترین امکانات نظامی موفق شدند دشمن استکباری را شکست دهند و در عملیات‌های مختلفی از جمله بیت المقدس، والفجر ۸، فتح المبین به پیروزی دست یابند.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس در خصوص شکست دشمن در اولین ساعات حمله به خرمشهر و همچنین پیروزی رزمندگان اسلام، گفت: در آغاز حملات دشمن بعثی به خرمشهر، رزمندگان دلیر ما توانستند ۵۰۰ قبضه توپ جنگی دشمن را به غنیمت بگیرند و ۱۹ هزار و ۷۰۰ نفر را به اسارت درآورند.

وی با بیان خاطرات مختلف از رشادت‌ های رزمندگان غیور به ویژه لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا در خصوص ایجاد تغییر و تحول درونی گفت: برای اینکه بتوانیم در دیگران تغییر و تحول مثبت ایجاد کنیم باید ابتدا خودمان را متحول کنیم و اتحاد، یکپارچگی و توسل به اهل بیت (علیهم السلام) را بکار گیریم.

انتهای پیام/ م

درس گرفتن رزمندگان دفاع مقدس از قیام عاشورا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.