۱۳۰ واحد تولیدی از مجموع ۵۴۰ واحد تولیدی دارای پروانه شناسنامه دار شدند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رسولی فرماندار آمل با اشاره به نامگذاری سال ٩۶ از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، تولید اشتغال گفت: از مجموع ۵۴۰ واحد تولیدی که برایشان پروانه صادر شد، ۱۳۰ واحد شناسایی و شناسنامه دار شدند و کارگروه صیانت از این واحد‌ها نیز در شهرستان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه کارگروه ساماندهی صادرات در شهرستان تشکیل شده و ۱۸ واحد تولیدی که در صادرات تلاش دارند شناسایی و حمایت می‌شوند، افزود: در سال جاری چهار هزار و ٩۴۰ نفر سهم اشتغال شهرستان است، که بیشتر از ۴۰ درصد سهم اشتغال شهرستان محقق شد و هزار و ٩۰۰ نفر در شهرستان مشغول به کار شدند.

فرماندار ویژه آمل و معاون استاندار مازندران با اعلام اینکه در ماه‌های اخیر تلاش‌های زیادی برای رفع معضل زباله شهرستان صورت گرفته است، اما ۳۳ سال معضل زباله در آمل وجود داشته است، گفت: تهیه زمین دفن جدید زباله و نیز احداث نیروگاه یا زباله سوز پیگیری می‌شود.

رسولی با اشاره به اینکه رفع معضل زباله شهرستان نیاز به تلاش‌ها و پیگیری‌های شورای شهر و شهرداری دارد، گفت: در این زمینه باید تلاش همگانی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در برخورد با مفاسد اقتصادی عزم جدی وجود دارد، گفت: به مدیران اعلام می‌شود در برخورد با ارباب رجوع و مراودات با اطرافیان و سلامت اداری دقت لازم را داشته باشند. زیرا نمی‌خواهیم مدیرانی که در حال فعالیت هستند به سادگی به حاشیه بیافتن و تجربه چندین سال مدیریت و خدمت آن‌ها دچار مشکل گردد.

انتهای پیام/آ

شناسنامه دار شدن واحد‌های تولیدی آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار