پشتیبانی HMD از گوشی‌های نوکیا توقف ناپذیر است!

شرکت HMD، سازنده گوشی‌های هوشمند نوکیا، اعلام کرد گوشی‌های نسل قدیمی‌تر این شرکت را نیز به اندروید 8 و 9 مجهز خواهد کرد.

پشتیبانی HMD از گوشی‌های نوکیا توقف ناپذیر است !به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت HMD پیش از این اعلام کرده بود که تمامی گوشی‌های هوشمند نوکیا را به اندروید 8.0 یعنی OREO مجهز خواهد کرد. حتی گوشی نوکیا 3 که نسل قدیمی گوشی‌های نوکیا محسوب می‌شود نیز این آپدیت را دریافت خواهد کرد.

اما اخیرا این شرکت بزرگ فنلاندی پا را فراتر گذاشته و اعلام کرده است که همه گوشی‌های هوشمند خود را به سیستم عامل نسل بعدی گوگل یعنی اندروید 9.0 یا P که سال آینده عرضه خواهد شد نیز مجهز خواهد کرد و پشتیبانی گوشی‌های نسل قدیمی‌تر خود را به این زودی ها متوقف نخواهد کرد.

لازم به ذکر است؛ همه گوشی‌های هوشمند شرکت HMD که تا سال آینده و پیش از انتشار اندروید 9 عرضه می‌شوند نیز طبیعتا به این آپدیت مجهز خواهند شد. البته پیش از این شایعه ای نیز درباره آپدیت نوکیا 2 منتشر شده بود، اما ظاهرا این گوشی از لحاظ سخت افزاری آنقدر قدرتمند نیست که توانایی اجرای صحیح اندروید 9 را داشته باشد.

 

انتهای پیام/

آیا شایعه آپدیت نوکیا 2 به اندروید 9 صحت دارد؟

برچسب ها: نوکیا ، اندروید ، اچ ام دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار