مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی گفت : همزمان با روز ۱۲ محرم ، تجمع بزرگ رهروان زینبی (س) در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان خراسان شمالی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛  مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی با بیان این که این برنامه روز سه‌شنبه ۱۱ مهرماه در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان برگزار می‌شود،گفت: تجمع رهروان زینبی در مرکز استان ساعت ۱۵و ۳۰ دقیقه در محل امامزاده سید عباس(ع) بجنورد و با سخنرانی فرشته تختی و مداحی روح‌الله عطاری، برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام سید محمدجواد رئوف سید نژاد همایش رهروان زینبی (س) را از ویژه‌برنامه‌های طرح بصیرت عاشورایی عنوان کرد و افزود: این همایش ویژه بانوان خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی ترویج فرهنگ عاشورایی و الگو گیری بانوان جامعه از مکتب امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) را از جمله اهداف این همایش برشمرد و اظهار کرد: باید با تأسی از فرهنگ عاشورا و به‌منظور ترویج معروف‌ها و پاک کردن فضای جامعه از منکرها تلاش و از دین خود دفاع کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی با اشاره به اینکه طرح بصیرت عاشورایی ویژه محرم و صفر در ۵۲ بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود، گفت: تجمع لبیک یا حسین (ع)، همایش شیرخوارگان حسینی (ع) و همایش نوجوانان حسینی (ع) ازجمله برنامه‌های ویژه طرح بصیرت عاشورایی در دهه اول محرم بود.

انتهای پیام/آ

برگزاری تجمع رهروان زینبی در استان خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.