کارشناس مسئول معاونت فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت:امسال نسبت به سال گذشته 20درصد اعزام مبلغین به استان افزایش یافته است.

اعزام مبلغین در استان امسال افزایش یافتدر گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛قربانی کارشناس مسئول معاونت فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت:امسال 110مبلغ از حوزه علمیه قم به کرمانشاه اعزام شدند.

قربانی افزود:مبلغین امسال در دهه اول محرم برای برپایی سوگواره های عاشورایی، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و حضور در هیات ها و محافل دینی اعزام می شوند.

وی گفت: اولویت حضور مبلغین در بقاع متبرکه استان  است و امسال نیز مانند هرسال مبلغین به مناطق محروم و روستاهای دور افتاده و عشایر نیز اعزام می شوند.

قربانی با بیان اینکه تعدادی از این مبلغین بومی و عده ای از قم به مناطق مختلف اعزام می شوند گفت: دومین مرحله اعزام مبلغین دردهه دوم  و همچنین در ماه صفر و اربعین انجام می شود.

وی همچنین به برگزاری دو گردهمایی اشاره کرد و گفت: گردهمایی جهانی شیرخوارگان در اولین جمعه ماه محرم و گردهمایی بزرگ مبلغین از برنامه های اجرا شده در این ایام است.

 

انتهای پیام/ز

اعزام مبلغین به مناطق روستایی و محروم

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.