مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر کرمانشاه از آمادگی ناوگان تاکسیرانی جهت جابجایی بهینه عزاداران همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، خبر داد.

سجاد سلیمانی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا با اشاره به برنامه ها و طرح های اجرایی سازمان تاکسیرانی کرمانشاه در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی،گفت: با توجه به پیش بینی برخی محدودیت های ترافیکی در مرکز شهر، مکان های استقرار خطوط فعال تاکسیران تغییراتی دارد.


وی با بیان این که 60 دستگاه تاکسی ون برای انتقال همشهریان در مسیر های پر تردد منتهی به مرکز شهر در این ایام پیش بینی شده است، اضافه کرد: هم چنین پایانه های مسافر بری با 400 دستگاه تاکسی برای سرویس دهی به عزاداران حسینی آماده است.

سلیمانی اضافه کرد: در این ایام تمامی بازرسان اجرایی وستادی سازمان به صورت شیفت شبانه روزی به صورت آماده باش هستند.

وی  با اشاره به استقرار بازرسان به همراه خودروی گشت و بازرسی در پایانه ها و مکان های پر تردد ، افزود: گفت: بیش از نه هزار و 400 دستگاه تاکسی در شهر کرمانشاه فعال هستند و سعی داریم کمترین مشکل را در انتقال عزاداران حسینی در این ایام داشته باشیم.

سلیمانی گفت: تعداد زیادی از تاکسیرانان دراین ایام به صورت خود جوش اقدام به جابجایی عزاداران حسینی به صورت رایگان و صلواتی خواهند کرد.

 

انتهای پیام/ز

آماده باش ناوگان تاکسیرانی در تاسوعا و عاشورای حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.